Första inlägget

Så, nu hoppas jag att även jag kan komma igång med dehär jäkla bloggandet på allvar nu när jag förhoppningsvis ska kunna mobilblogga också. Då jag nästan aldrig sitter vid datorn och nästan alltid är på språng så behövs mobilbloggningsfunktion! Så NU håller vi tummarna för att dehär ska gå vägen.

Men som första inlägg kan jag väll skriva att den tilltänkta huvudpersonen-King- ligger just nu med feber på sin bädd och sover. Lilla killen då, han har varit dålig i magen när han tvunget ska ha tuggat i sig något olämpligt.  Men nu är han förkyld och han har fått feber nu ikväll, men Pencilin och metacam så är han snart feberfri och ska förhoppningsvis inte hosta upp lungorna inatt igen.

Jag förövrigt skulle ju igentligen ha börjat på min superdiet och mitt superträningsprogram som jag har taggat ihop nu i några veckor. Men så går även jag och blir sjuk, lunginflamation och skit. Sår i halsen och trams. Så jag och King håller varandra sällskap och den annars så dåliga Nanis är ju frisk så hon håller väll vårat humör uppe med sina sötnos fasoner 🙂

Ska måste förövrigt sova nu. Ska försöka komma på hur man lägger in bilder här också. Är ju somsagt ny på dehär och fattar absolut ingenting.

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

