Åh, vad duktig jag är!

SÅ! Idag har jag haft en riktigt jobbigt arbetsdag. Om jag hade varit frisk så hade den inte varit jobbig alls, men fy vad jobbigt det är att vara sjuk och gp inomhus med amoniaklukt, bajs och flugor runt omkring sig hela dagarna. Grisningar börjar ta sig ordentligt nu så imorn äre väll FÖRHOPPNINGSVIS ca 15 st i hela avdelningen färdiga. Så kan de grisa 10 till tills på fredag så blir det en lugn helg. Göttemos.

Ska träna huvdet på King så han kan ligga still och ta de lugn. Inte hålla på och krypa på väggarna som han jämnt och ständigt gör när vi inte har tränat.

 

Har fixat en grupp på Facebook som jag bjudit in folk till. Vill du vara med i gänget? Häng på 😉 haha Den gruppen är iallafall för folk som håller på, vill hålla på, är intresserade utav att hålla på med Agility. ÅÅH DAMP, HÄR ÄR EEEEEN ENVIS FLUGA SOM TVUNGET SKA SITTA PÅ MIN MAGE!.. jag orkar inte. haha

Det är helt galet vad bilderna tar lång tid på sig att laddas upp? fattar inte.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

