Nu så!

Nu så!

Just nu sitter jag och en gammal skolkamrat(http://www.walkyourtalk.devote.se/) och pratar kost. Då jag har tränat som en riktig idiot på gym sen i höstas och ”inte har fått några resultat” så ska han nu hjälpa mig med att sätta ihop ett kostprogram som jag ska följa.
Saken är ju den att jag har ett sjukt sockerberoende, äter mer godis än vad jag äter riktig mat. Självklart har jag märkt skillnad när jag är på gymmet, 5kg vikterna på armar och axlar slängde jag för längesedan och jobbar just nu med 10-11 kg bara runt amr och axelområdet. Istället för att ta 25kg på benen ligger jag runt 50kg när nu. Orkar ju fler situps och pendlar mellan 5-10kg vikt när jag gör just situps. Så skillnad så är det ju. Men Babyhullet sitter som sten på min ”fagra” kropp och och man blir av med 10kg babyfett så kommer jag vara en BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM on the beach 2012. Meehe 😛
Så nu ska här inte bara fortsättas träna som en idiot här ska även ätas BARA nyttigt och jag ska fan hålla det. Dock måste man nog ha en dag i veckan(tex lördagar el. fredagar) då man kan få äta en chipspåse eller typ, lösgodis. Annars kommer jag att dö. Bokstavligt talat.
Well, nu ska jag försöka väcka min febriga lilla King och kissa honom. Sen lite hjärnsubstansövningar så han kan sova gottis sen<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

