Doktorn

Doktorn

Slutade lite tidigare ifrån jobb för nu ska jag till doktorn och kolla om min början till lunginflammation har blivit värre. Känns dock så då det är sjukt jobbigt att andas då de gör ont i hela bröstkorgen 😦

King verkar piggare, ligger just nu och tuggar på sitt ben. Försulltna våffe ^^
Har en del grejer jag ska göra idag så och har haft en del saker att hitta på med idag så bloggandet har legat nere. Hör sen!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

