Träning!

Då King vårt bättre och piggare idag så fick han sig ett lättare wp pass i 2 min. Bara för kroppens skulle, lugnt och lätt. Har även kört lydnadspass på ca 30. Märkte ju ganska fort att han inte är helt hundra. Men nu har jag en trött älskling på golvet 🙂 skönt!

Jag måste däremot köra in till lilla byn och inhandla lite mat. Ska ha min onyttighets dag på torsdagar. Då vi alltid har bakelse på jobbet på torsdagarna så får jag helt enkelt svulla torsdagar. Hehe. 
Doktors besöket var ju kanske inte en fröjd. Lunginflammation… Bläää 😦 så tur att det är helg så det blir lite lugn och ro hos grisarna. Går i min egen lilla värld hos nassarna om helgerna 🙂 myys!

Lägger upp en bild på min nuvarande mage, den ska dock bort fett mycket nu. Har ju magmuskler men dem syns inte under mitt bejbifett. Så nu ska de bort!

image

Så, nu måste jag snabba mig för Ica i byn stänger 19. Hehe snabba!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

