Bradålig dag

Min dag har ju varit helt fantastisk! Mös med pållarna imorse, sen en runda i skogen med min kompis + Kings kompis. Lunch på ett mysigt fick för att vara snacka skit och om livet.

Hittade äntligen perfekt present till min fina farfar som fyller 80(!) imorn. Körde till kenneln och snacka med mor min och fika, gick sen med King till gymmet för att fixa det sista inför 25 års festen på lördag.  Varit igång men ändå suttit ner mest idag. Mysig dag alltså.

Nu ikväll är inte så mysigt, hostar som en tok och får bara mer och mer ont i lungorna. Sjukt jobbigt att veta att det är jobb imorn. Man känner liksom ångesten komma sakta men säkert. Tänk om man blir sämre nu? King har ju fått motionen som han behöver nu i helgen. Men om jag redan har de såhär jobbigt.och blir sämre så vet jag inte hur de blir med King.. han kommer ju dampa sönder sig själv. Stackars min älskling..

image

Soldyrkarn-King-älskling-lurv

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

