3 års test

Idag var de då dags för 3 års test i bollerup. Alltid lika roligt att se fina 3 åringar göra sitt bästa. Nervösa ägare och visare helt röda i huvudet och domare som bara vill ha de gjort. Det började nog vid 8 men jag kommer trilla in nu vid 9 för man vill ju hå lite sovmorgon 😉

Lunginflammation och förkylning har stoppat mig ifrån att kunna träna ordentligt. Men försöker med rätt mat istället. Jag har tränat massor med styrka med King istället så nu drar han sina 10 kg i kuperad terräng utan problem. Hur långt? Allt mellan 2-8 km. Vi har även börjat med intervaller nu också, korta kutpass så jag också får lite träning 🙂

På söndag ska jag och 4-5 åringarna på våran första dressyrtävling. Det kommer vara lite pirrigt 🙂 roligt mest.. hoppas jag! Haha

image

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

