Måndag

Idag är de måndag. Jag har huvudvärk, värk i kroppen och naturligtvis är de fint väder. Trillade av Lillan igår på framridningen, ett missförstånd gjorde så att vi tappade balansen och jag flög av. Aj, aj, aj. Skrapat upp vänster pekfinger. Bula, sår och blåmärke precis vid armbågen. Men värst är ju ändå länden.. eller korset. Vet inte vad det heter på människor men på djur är det iallafall på vänster sida om min länd som är svullen, blå och fruktansvärt öm.

Alla hundarna sover. Första natten för Doris och de har gått bra. Hon var lite orolig igår, men nu är King och hon superkompisar 🙂 skönt! King är så snäll och Doris tycker nog han är söt eller nått 😉 haha

image

Det går så bra med dem allihopa. Var lite orolig för Nanis skull men det gick så bra. Doris bjöd till och med upp till lek haha 😀

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

