En dag

En dag, en dag i veckan är det tänkt att jag ska få äta onyttigt. Typ, pizza, godis, chips och dricka läsk. Fast de går riktigt dåligt att hålla det till just bara en dag så är jag ändå stolt över mig själv när jag ändå minskat ner det till iallafall 2 dagar i veckan. Jag är ju sockerberoende.. har varit det i 11 år nu!! Så hemskt alltså, men väldigt sant. Från flera kilo lösgodis om dagen till ca 20 kr lösgodis påse max 2 gånger i veckan. Bättre än innan, klar förbättring. Liiiiiite stolt över mig själv. Min rygg är fortfarande kass sen jag trillade av unghästen på tävlingen. Vill verkligen kunna börja träna som en idiot igen för att bli tight igen! Hatar mitt sladder som jag har just nu Haaha. Lagar dock mer mat, äter sjukt mycket frukt och grönt. Dessutom så dricker jag så många liter vatten om dagen så jag vet inte hur många liter det är. Mhhh..
Onsdagkväll, snart veckan slut. Jobb i helgen.. blä.

image

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

