Tjockis

Känner mig lite rund, sådär nästan småfet. Något jag verkligen inte är, lång ifrån dessutom. Men har kännt mig lite rund den senaste tiden. Kanske för att jag ätit hur onyttigt som helst dagarna i ända några dagar för att sen äta snornyttigt och verkligen träna som en idiot i några dagar. 
Allting fungerar inte som jag vill här hemma heller. Haha går lite småsegt allting. Hoppas verkligen att 2013 blir bättre! 🙂

Kryp med King går bättre och bättre, nu ligger vi dock i hårdträning inför ett km i rallylydnad på amstaffspecialen nu i sommar! Haha det är ju en nybörjarbana men det är svårt nog för oss som kör stenhårt på agility! Haha

image

Något som är fett minus med ”sommar” är ju alla kryp och alla äckliga sniglar!! Uuuusch! Hatar dem 😦

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

