sämst

sämst

Ja, jag känner mig verkligen sjukt dålig! Har ju inte uppdaterat på nästan 1 månad och igentligen har jag ingenting att skriva nu heller. Eller jo de har jag för annars hade jag minsann inte suttit övertid och försökt skriva ihop någonting. muhaa!

Tanken med hela denhär bloggen var ju att jag UTE PÅ FÄLT skulle kunna skriva små korta inlägg och ladda upp bilder där så ni -kära läsare- skulle vara uppdatera HELA tiden om vad jag jobbar med just i skrivandes stund. Då jag är en GANSKA upptagen ung tjej med många grejer på G hela tiden.

Nu skriver jag här lugnt och stilla iallafall, ska på några utställningar med King nu i sommar. Tävling med hästarna hela sommaren både hopp och dressyr+ diverse championat!
Både jag och King ligger i hårdträning för att kanske kunna komma i någorlunda sommarform?(!) xD

En bild på mina älsklingar härom dagen på stranden<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

