r.u.b.r.i.k.t.o.r.k.a.

I fredags fick jag ett brev ifrån SKK. haba, är anmäld till Ronneby med King. Trevligt! Kul att vi inte ska dit dock. Blää. nog sagt om det.  haha

Myket hästar på sistone, kan bero på att jag har 4 ponnyer att visa på championat 2 helger i rad!! OMG!! :’OO  Skitungen är ju fixad och färdig med fina Lina som kommer visa honom :)<3 Lillan ska också visas då har jag för mig. Skitungen och Lillan i Åstorp och sen Mini och Dansa i Bollerup helgen efter. Kommer bli fett 🙂 FETT ROLIGT! Skrittade Dansa igår efter att hon stått i 2 månader för hon har haft en överanstrangd kota >.< sååå nu har jag 3 veckor på mig att få henne fin och duktig nog till att kunna ”klara” av prestationen som ska krävas av en 4 åring. VET att Dansa är 5 men då hon gått med föl som 4 åring får en 5 åring gå 4 års championat 🙂 rättvist tycker jag absolot, alla ska få chansen att visa vad man går för tycker jag! Lillan är ju också 5.. hon hade med föl förra året. Medan Skitungen och Mini’s är 4 båda två så allt är i sin ordning däär.

Har varit iväg på tävling med Mini och Issa också. Jag mitt sär var ju så nervös i LB:1 an att det gick bajs ^^ haha issa känner ju sånt direkt så hon var ju dö spänd pga mig, 59% där men sen i LB:0 an så fick vi 66% ❤ duktiga Issa! Annan bana och ett program vi övat som tusan på! haha Mini hade dressyrdebut och kunde nog inte gjort det mycket bättre! 66% ❤ Lilla, lilla Mini som är  så känslig och rädd alltså! Spänd och så absolut, men hon gjorde ALLT jag bad henne om. Så man kan inte vara annat än CP nöjd 🙂

 

Valparna växer så de knakar, har fått svansvifftning på film och hörde det första lilla ”skallet” idag ifrån hanen. Dem sover fortfarande mest och så, men dem har börjat gå så smått och vinglar gaaanska mycket, haha!

Jag måste verkligen lära mig hur allt dehär fungerar med ladda upp en film eller bilder. Fattar ingenting!! Finns de ingen som kan hjälpa mig? Ifrån telefonen är de ju inga problem, OCH SEN!! min HTC Sen..bla, bla dog för några veckor sen så nu har jag en annan äldre version utav HTC och det ärlite fucked men börjar lära mig. iallafall, har inga nummer så ni gulliga själar där ute alltså! Send me you phonenumbers to my private messeges in FBB!!!!

 

Guud, måste verkligen börja skärpa mig med dehär. Kanske borde ha som första mål att VERKLIGEN blogga minst 1 gång om dagen? Faen, måste få rutin på dehär. blää på mig, haha

 

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

