vi sa iallfall 1 om dagen va?

Min lediga dag ifrån jobbet.

Då jag jobbade hela helgen så får jag vara ledig idag, Måndag. Är riktigt skönt att vara ledig en Måndag då alla andra suckar och stånkar för dem måste gå upp. JUST för at de är Måndag, första dagen på en låååång arbetsvecka. Jag personligen kommer att jobba tis-tors denhär veckan. Kommer ha en överjävligt jobbig vecka med massa böjande, tungt lyftande och massa gnäll ifrån olika personer som inte alls vet hur arbetslivet är.  Jag är nöjd med mitt jobb iallafall, bra kollegor och en snäll chef. Ganska nära också dessutom.

 

Min dag idag har varit lugn, haft ont i huvudet SOM F*N så har bara legat i sängen och typ.. drogat mig med vatten.  Kollat film och typ, sovit. haha Lyssnat på massor med musik och kollat bilder. Mysdag alltså 🙂

Nu ska fortsätta göra ingenting för snart måste jag sova, upp tidigt imorn för jobb 🙂

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

