Förklara

Måste kanske förklara mig för mitt damp innan? DET VAR JU SÅ att jag skrev värsta längsta inlägget om nya kommande bostaden och om vad jag har för allmäna planer under mna sista månader under 2012.  Då jag inte orkar skriva om ALLT, så kommer jag skriver det mer upppunkterat nu. För att ni ska förstå lätt och snabbt. hehe

  • Jag och min b**** ska bli sambos och får nyckeln till våran mysiga nya bostad 1 september
  • Jag ska ta tag i mitt tränande och inte försöka bli sjuk, skada mig eller få sjuka eller skdade hundar som behöver vård 24/7
  • SPARA MER PENGAR FÖR NU VILL JAG HA HUS!
  • Ska starta King i hopp/agilityklass innan året är slut.
  • Gå sppårkurs med Nanis
  • En eller 2 Rallylydnadskurser med King då han tycker det är holanbandolan som tusan
  • börja träna hoppning med Issa igen
  • jobba stenhårt och aldrig ge upp, måste börja tro på mig själv

Som ni ser var där en del punkter, då kan ni tänka er när jag skrev en halv novell om dehär och det sen försvann. LAGOM KUL!

Bild

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

