Avslappnande dag

Hej!

vaknade upp imorse och var pigg och utvilad! Något sen men inget man inte klarar av att hinna ifatt. Slängde på mig kläderna och körde till Tomelilla för att äta frukost med en kompis som man inte träffat på några månader, usch och fy på oss! Men det blir svårt när denne börjar jobba bara någon timme innan jag slutar, dessutom jobbar helg precis som jag också haha. Finns ingen tid över! Men med min lediga dag och hans semester så fick vi ihop en frukost iallafall 🙂  Ifrån frukost till hästarna. Då det är ponny SM i dressyr denhär helgen så vilar hästarna denna helg, så det betyder att bara lilla Dansa skulle få lite tid. Tid var vad hon fick! Massa myspys och kel, verkade hennes hovar och frisserade henne i man, öron, svans och hovskägg. Då hon bara ska skrittas så tog vi en promenad på fältet istället. Lite rligare att promenera på öppet fält en 20 min än en kvart uppsuttet i ridhuset.  Tränade med Kingen i ridhuset lite, bra med träning med alla olika lukter ifrån skiten och hästlukt m.m

Ikväll blir de bara mys och middag med mannen, är tydligen fest i Simrishamn men vi får se om man blir llite sugen. Kaaaanske, kanske inte.

LOPPIS IMORN, whoohoo!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

