fullt upp

JAG VET, bloggade inte igåt. Så sjukt trött efter jobb, hästar, hundar och massa träning! Idag har inte sett helt olik ut och imorn lär vara ännu längre. Jag klagar absolut inte, men man hinner ju itne med allt man vill. Gå till ICA och handla innan dem stänger ex. 😉 Så nu sitter man här igen, aldelles för sent på kvällen och skriver planerar och försöker komma ikapp! haha äh vad tusan, sova kan man göra när man är pensionär 😉 ska ju trotts allt upp om 5h!!
Igår var de ju jobb som vanligt, sen hästar. Mini och Issa på fältet och sen Dansa i ridhuset. Hon håller jag ju på att sätta igång nu efter 2 månaders vila för hon hade en liten ansträngning i kotan. Idag var det Issa på fältet, lillan på banan och Dansa i ridhuset. Alla gick så himla fint idag! Kusinen filmade lite när jag red Lillan, ska se om jag kan få tag på det 😉 hehe Imorn är de ju jobb som vanligt, hästar efter det. Rida Dansa och Issa dåååråå. Vi ska löshoppa alla dem andra, SKITUNGEN KOMMER OCKSÅ IMOOOORN<3 saknar min pååååwniheeest<3<3 kommer slänga mina armar runt hans långa hals och pussa sönder hans saknade mule 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

