titlar är sämst

Nej, jag kommer inte på någon titel. Det är så sjukt jobbigt med en bra titel på ett inlägg till sin blogg alltså. Jag har ZEROOOO fantasi. Det är ju inte som när man vart liten och små skrev i sin dagbok. Hej dagboken! TJEEEEENA FEJJAN DOGBOKEN! osv Inte alls samma sak.

Kom tidigare ifrån grisarna idag, så fotade puppisarna lite. Första gången ute på gräset idag och det gillade dem, sprang runder och undersökte massor! Körde till hästarna och red lite. Minis och Lillan på fältet och de gick fin fint med båda. Lilla Dansa som fortfarande bara ska skrittas var också duktig. Hon vill dock BARA springa, så det är tur man har ridhus som man kan känns sig lite säkrare i, för Dansa är en DANSANDE kanonkula 🙂

NU är jag så trött så ni får helt enkelt sammafatta min dag genom lite bilder. typ

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

