Godmorgon

Godmorgon alla fina!

Dem få gånger jag någonsin kommer skriva morgoninlägg är de ju lätt att skriva en rubrik. GODMORGON blir de då ju, är inte precis som man kan skriva” god eftermiddag gott folk! hehe” jag menar, hur fuckt skulle inte det vara?! haha

Är på jobbet just nu och svettas ihjäl. Varmt ute+plus varmra stallar hjälper inte iskalla mig som svettas ihjäl för allt hårt slit med mina underbara nassar<3

Har fårr massa nässelutslag på¨kroppen som KLIAR SÅ SJUKT MYCKET!! Ännu mer jobbigt blir de nu när man är liiide svitt och blydd po ryggen. åååhh -.- Men inte ska man klaga, sånt smått när de finns massa sjukdomar som kan ta dö på en. Nässelutslag som dödar? haha neeeej, tror inte de vaaaaaaaaaaaaa. Ska iallafall köra till pållsen direkt när jag är färdig med nassisarna, träna hundar och fota lite var de tänkt. Städa, sen kommer b****** och myser helg med moi. Han är ju borta i veckorna på jobb och bara hemma helger. Suck, JUST NU iallafall.

hare fint!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar