whats my name?

Vet du igentligen vad jag heter? Ändå läser du, allt jag skriver. Man kan ju undra vad som drar folks nyfikenhet just hit. Kanske min dåliga stil, kanske någon som stör sig på mina gramatiska fel? ELLER så kanske ni bara försöker doppa näsan lite längre ner i mitt blöta liv.

 

-gud vad det där kom ut fel- HAHA DONT CARE!!

 

Nej, i helgen har jag haft de så sjukt fullt upp så jag har INTE hunnit att skriva någonting. Jag har bara öppnat upp datorn, kollat facebook och sen slagit igen. Typ, nästan.  Jag har ju jobbat hos mina underbara grisisar, det tar så mycket tid och krafft så ni anar inte! Alla småttingar som födds varje dag! Det är så sjukt roligt.

Tränat, tränat och träääääääääääääänat dessa ponnyer till stupido alltså! Har sånn sjuk träningsvärk i nästan hela kroppen efter att ha ridit 3-4 ponnyer i flera dagar nu. Hårdträning snackar vi nu! Dessutom har jag hopptränat i 2 dagar nu och bara gå över en bom uppsuttet har jag inte gjort på 3 år. Mini och Lillan ska visas i åstorp på lördag och jag håller på att stressa ihjäl mig över dehär. Fast jag har tränat dem i (känns som) evigheter nu så känns det ändå som att dem inte är ordentligt förberedda. har visat 2 st ponnyer idag för intressenter också. Roligt men strssande, alltid kul när de går bra och man säljer en ponny till ett fint nytt roligt hem, men lite sorligt ändå för man vet att dem inte kommer tillbaka.

Så har jag, Dansa, Therese och Poppy skrittat ut på vägen idag. SÅÅÅÅÅÅ duktiga var dem. Första gången och allt<3

Vad gör ni ikväll BTW? Jag sitter här och tröttar mig, lyssnar på sjukt dålig musik, snackar med PEEER, hjälper en vän och vill bara att det ska bli 1 September typ.. klockan.. ööh.. typ, 19 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

