Idag

ojojoj vad varmt det har varit idag! Men jag har ridit massa hästar ändå och myst mest hundar och gjort allt jag ska ha gjort. Fuskat lite dock, då de varit så varmt idag så istället för att springa 5 km så PW vi 5 km istället och det GICK INTE att cykla 14 km så jag gjorde 7 istället. I KNOW SÄMST, men vad tusan. Helldre göra något än att inte göra det alls lliksom. Idag var en sånn dag man vart nära på att få värmeslag hela tiden.

Har även ringt ett samtal och fått lite tips osv för hur jag ska klara ut KM:et som jag är ansvarig för iår. Så har skrivit en massa och skickat mejl hit och dit. Så nu är väll de ”mesta” undanstökat. Hade ju trotts allt en ledig dag idag ifrån grisarna.

I need a hero to save me now
I need a hero, save me now
I need a hero to save my life
A hero will save me just in time

Har lyssnat lite på Skillet nu och dem är så bra. Lyssnat på dem i flera år och jag kan bara INTE sluta älska dehär bandet. Jag har dock förgäves försökt skriva både till bandet och managern att dem ska göra en tripp till sverige för en spelning. haha too bad för dem är sååå sjukt bra!
Hero- Skillet
är något ni ska lyssna på, men även awake and alive, monster, comatose osv. haha dem är bara bra låtar 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

