bla, bla, blaa

måste verkligen börja ha lite fanatasi för mina rubriker. ooyes. Well, nu ska vi inte snacka mer om det för det kan jag prata om i timmar.

Min dag idag började med segande, trodde inte att klockan var så ”mycket” som den var imorse då det fortfarande var mörkt när klockan ringde. Suck, upp och hoppa ut med voffsingarna! Superduper trött till grisarna, snabbt fika sen till pållarna. Hem, hoppa in i duschen, mot gymmet där man svettade ordentligt i 40 min.. kändes som att jag tagit en dusch till kan jag säga! När jag är på gymmet kör jag till jag dör.. typ. Jag kör så hårt med mig själv, för jag vill ha resultat och träningsvärk, försöker få upp både flås, styrka och smidighet. Så det blir många springrundor med hundarna på morgnar, kvällar och ibland mitt på dagarna. Cyklar på gymmet, sitter med olika maskiner men kör helst med hantlar. Ger mer jämnvikt tycker jag. Så när man kommer hem igen så äre ut med dogsen, haha. Nu har jag skickat massa viktiga mejl, meddelat massa människor och även uppdaterat våran agilitysida på facebook. Jag är ju ansvarig för vårat KM iår! Något som jag tycker är riktigt roligt, dock har jag så TIIIGHT schema så jag hinner typ inte riktigt njuta av det? Ansvaret över vårat KM liksom! För mig är det stort! haha Roligt 🙂
Imorn så är de massa förberedande till avväning som vi har på torsdag. Det ska märkas upp, skrivas ner, uppdateras, sykas och flyttas en massa imorn. Sen på torsdag är de då avväning. Blää, ska tvätta då. HAAAATAAAAR DET SOM TUSAAAAN! Någon som vill ta de ifrån mig? 🙂
Usch, måste sova nu. Sparkade på mig själv imorse om att jag skulle från och med nu lägga mig SENAST kl 22 varje kväll. Men hur bra går de redan första dagen? klockan är nu 22.21 liksom.. och jag r inte färdig med allting än!

På lördag är de kvalitetsbedömning med Lillan och Mini. Mini var fin idag men Lillan.. suck. Hon blev fin tillslut efter mycket jobb, så nu hoppas jag hon håller sig tills på lördag ;D haha
Godnatt alla fina!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

