inte har bloggat?!

Hej! Nej, jag har inte hållt det jag lovat, inte alls faktiskt! Anledning är vääldigt enkel. Jag jobbar heltid, har 2 hundar, en pojkvän(som nu dessutom är min sambo) och hästar att rida, MASSOR utav hästar.Samtidigt som jag ska hinna med att gå till gymmet, försöka vara lite social och däremellan faktiskt hjälpa alla folk som ber om min hjälp(då jag är urusel på att säga nej). SÅ, jag har nu i 2-3 veckor haft de sjukt jobbigt med att kära hit och dit mellan, jobb, hästar och gym. Plus att hiann med bruks och förberedelser till vårat agility KM. När man ska rida 4 ponnyer så dem är redo för en tävling som dem bara får starta i 1 gång i deras liv så är de ju det man prioriterar just den tiden. Det är det jag gjort! Resultatet är ju att utav 4 ponnyer är 3 kvalade till finalen, den älskade lilla ponnyn som inte kvalade hade ett halvt poäng ifrån både hopp och gång till att kvala till finalen. SYND, tycker jag får hon var verkligen sjukt fin och domarna kanske lite vääl 😉 Jag har flyttat! Nu har jag och min man flyttat och blivit sambos, väldigt skrämmande men samtidigt väldigt intressant.

Så nu sitter jag här, när jag igentligen ska sova. För jag ska(som alltid) upp innan tuppen och jobba med mina grisar 🙂

Får faktiskt skriva mer när jag har tid och ork, framför allt! haha

Godnatt 🙂

Bilden: jag och Mini(Look Like Candy e. Jarno) kvalade i gång.Bild

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

