Issa

Hejhopp 🙂
Började min dag med att dra till pållarna och rida lite. häst nr 1, Issa med andra ord. Skritta på vägen i 20 min, lite trav och sen galopparbete på fälten. Kan INTE få en bättre start på en vecka alltså. Häst nr 2, Skitungen. Red lite övergångar och kände på lydnaden rent allmänt. han var så fin så<3 Klart, världens finaste häst ju 😉 haha. filmade och fitade honom också. Häst nr 3, Lillan, skrittade på vägen och övade sen galoppfattningar på fältet. Häst nr 4, Mini, haha allt utanför ridbanan och ridhuset är miljöträning för denna lilla sötsak. Så de var bara skritt på vägen och sen lite lunk i trav och galopp på fältet. Hon är ju bara 4 än så man känner ingen stress precis. Har snart tvättat färdigt, så snart målarn sticker hem ska jag ut och träna King. Ska laga mat och träna själv också hade jag tänk. ha en fin fortsatt Måndag, bye guys!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Video | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

