Julklappar

Har ni börjat tänka på julklappar, ojoj de harjag iallafall. Så många man ska köpa en klapp till. Jag tycker det är riktigt roligt att köpa julklappar, det är sjukt svårt och jobbigt. Men samtidigt riktigt roligt, att se personen skina upp när dem öppnar ens klapp alltså.. man blir varm i kroppen 🙂

Hur ser eran önskelista ut?

Har ju önskat mig en digitalkamera i tusen år och har aldrig haft varken kunnandet eller orket att köpa en till mig själv. Så jag får väll snällt vänta i tusen år till innan jag får en. haha

Har tvättat idag och fixat i lägenheten, kommit på också att man inte kan spika spik i alla väggar. Måste ha borr, plugg och skruvar. Suck jobbigt! 😛

Ska snart ställa mig och göra iordning lite mat, sen är de ju rallykurs med King<3 Nanis har sovit heeeeela dagen, som vanligt x)

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

