Måla om!

Blir ganska irriterad på detta alltså, man skriver ett inlägg och så går det inte att lägga upp? Ber om hjälp så raderas hela skiten. haha, jobbigt.

Iallafall,

Vi har fått om målat i hela lägenheten, grått i köket, grönt i sovrum 1, ”king rött” i sovrum 2, nougat i tv-rummet och vitt i hallen. Dem ska fixa till i badrummet också, där är plugghål som ska fixas.

Ikväll ska jag och King på rallylydnadskurs, det blir andra gången vi går nu. Förra Torsdagen så vart han välldigt stressad och ofokuserad men skötte sig ändå. Jag har ju tränat massor ute på bruks när där inte varit speciellt mycket folk eller inget folk alls. Så det är mitt eget fel att han blir ganska virrig i pannan. När vi är på utställning kan han vara ganska dryg också, men såfort han kommer in i sin bur blir gan lugn, lägger sig ner och vilar lite. Något som är toppen är ju om Nanis är med och ligger i buren med honom också, då kan han ligga och snarka också! haha Men det är han ju van vid, att det är hit, dit, folk och massor med hundar på utställning. Så där är ju väldigt duktig och lyhörd. King vill gärna hålla koll på allt och alla vad dem gör och inte gör. Sen hjälper det inte att det är 4 kurser på Torsdagskvällarna! Agility, allmänlydnad, rallylydnad och lydnadskurs under samma 2h timmar och på samma plan(där är stor plats men man ser ju varandra liksom). Efter att vi varit inne och fikat så var King mer med mig och mer lyhörd och följsam med mig. han var absolut inte den bästa, men inte den sämsta heller(om man nu får skriva så men förstå mig rätt). Just för King och min del så gick första kurstillfället över förväntan och jag var mycket nöjd med den kvällen. King var trött som tusan och ville INTE gå upp dagen efter för han var sååå trött fortfarande. Lille pluttälsklingen<3

Så ikväll ska vi dit igen och kicka ass! 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

