Dagens

Jobbade fram till middagstid idag, hemma om en snabbis. Nanis tyckte jag skulle stanna hemma idag för hon fryser så lätt hos hästarna. Men hon hoppade omkring som tusan så det var bara att klä på henne lite så fick även hon följa med 🙂 Väl hos pållarna så orkade jag inte ha henne sittandes i bilen eller i en box undertiden som jag höll på med pållarna så idag har Nanis gått lös HELA tiden och följt med så gott hon kunnat 🙂 aldrig varit ivägen eller så. SÅ himla duktig alltså, när hon blev trött stod hon vid min bil och ville hoppa in! haha Vilade lite sen kom hon snart in i stallet igen och ville ha sällskap 🙂 När vi kom hem var Nanis dock världens tröttaste hund! Bägge hundarn har legat på mina fötter och snarkt/fisit ikapp sen vi kom hem!  Härligt. Hästarna och jag tog mysrundor på grusvägen, dem var sååååååååhääääääääääär dukiga allihopa 🙂

En liten, glad och nöjd Nanis som är redo för äventyr med matte och storebror King :)<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

