Skitungen

SKITUNGEN<3  Den lilla mörka, söta, underbara, fantastiska ponny som stal mitt hjärta så fort han såg dagens första solstrålar. Kommer ihåg när jag klappade honom första gången, hans första steg, hans första gång ute, hans första gång med en gjord runt magen, hans första gång med bett, hans första gång med sadel.. listan kan göras evighets lång! Jag har varit med hela tiden och är fortfarande med. Är så stolt över min skrutt, som nu på kvalitén.. Domarn sa att han har enorm kapacitet och bara latja runt i ridhuset trotts att hindret låg på 110 cm!

Finns ingen som han..

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

