King tränar A

HÄR, jippi! Lyckades fixa in filmerna och bilderna ifrån minneskortet och här kommer filmen åt er 🙂
Igentligen skulle jag träna på att hoppa högre hinder(då King är en Large hund), men fan.. det ä typ trist att bara hoppa hinder så vi la in slalom och balanshinderna. Tillslut blev de doc bara balanshinder och slalomträning. Olika ingångar till slalomen och MASSOR med kontaktfältsträning. King har bara satt en raket i rumpan och sprungit över balanshinderna och sen bara.. sprungit vidare.
Fick naturligtvis en kommentar direkt på facebook att han stannar för tidigt att han ska längre ner. hha jaaa, de vet man ju! Meeeen har man haft en galning utan broms innan och nuuu får ha iallafall till att stanna så får jag nöja mig med detta sålänge. Därför man tränar ju? För att bli bättre!
Jag är väl medveten om att King stannar för lång upp eller för tidigt(har ju trotts allt tränat agility i 10 år nu), men allt kan inte vara perfekt direkt. Det är träna, träna, träna. Har man då en hund som har damp/ADHD/överskottsenergi/eldisvansen och som dessutom tycker det är skitkul med just agility och är i sin natur full fart framåt så får ma ta de man får just den dagen. Huvudsaken är ju att det går framåt och int bakåt..

King var iallafall sjukt duktig och han är bäst i mina ögon!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Video | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

