Rallylydnad

Ikväll är de då rallylydnad för mig och King igen. Ska bli riktigt roligt och få nya skyltar ikväl igen 😀 kom nyss på att jag inte ha gjort min ”läxa” till ikväll. Läxan var att göra en eller fler banor som vi nybörjare skulle prova, då ser man ju lättare vad man behöver öva mer på och även har fler skyltar efter varandra. Ska bara äta och hoppa in en snabbis i duschen sen får jag väll sätta mig ner för att klippa och klistra en stund 🙂

King och jag var och tränade agility i söndags, det gick såååååå bra 😀 kontaktfälten och slalomen blir bara bättre och bättre! Filmade också lite och det jag såg så skulle det se bra ut också ^^ Det gick så bra så vi gick ner till havet en sväng. King lös och han hoppade i vattnet, såklart. Sen stod King på en sten, såg så fin ut, bra ljus och allt perfekt. Så tog jag en bild och sen dog telefonen och jag trillde i havet. Skor, vinterjacka, Louise och en King.. blöta, i havet..    Sååååå bilderna ifrån havet och filmen ifrån träningen får vänta.. :/

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

