Godmorgon!

Goodmornin!

För er, inte för mig precis! Har varit uppe se 6.30. Diskat, städat och varit ute med hundarna en runda. Har fixat lite på datorn, ätit och duschat. Vad ska ni göra idag? Sambon kom nyss hem ifrån 24h jobb, så vi ska väll bara ta det lugnt och göra vad vi orkar göra idag 🙂 Här jag bor nu så blåser de minsann alltid HUR MYCKET SOM HELST! Går man sen ner i stan, precis vidhavet så kan de vara typ.. lite vind bara. Konstigt. Det är iallafall fint väder idag och om de fortsätter med uppehåll blir de nog lite agility på bruks i eftermiddag.

Vad  händer i helgen? Vi ska ha personalfest på lördag(imorn!!) är så taggad, bowling och godmat, weiiiii! 😀

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

