Måndag

hej och hå! har inte bloggat på ett tag, finns denna gång ordentliga skäl till det. Stress på jobb och här hemma,  haft ett sjukt jobbigt virus på datorn som jag fick fixat klart med igår. Helt själv dessutom(hej datanörd)! 🙂 Liiiiite stolt över mig själv efter det haha. Min telefon tog sig ett dopp i havet ju så jag har ingen telefon som fungerar att blogga med just nu så vi får se när jag skaffar mig en ”modern” telefon igen haha.

Men jag och sambon tar de ”tydligt” lugnt med vårat inredande. haha, jag spikade upp EEEEEN grej på en vägg igår. Ny TV-bänk är på plats(egenbyggd) och nu har vi även ett provisoriskt matbord i köket.  Har tvätt-tid idag..och tänka sig, min vanliga tur. TORKTUMLARN ÄR SÖNDER, vi som har sååå mycket plats att hänga upp lakan och andra stora grejer liksom. Drygt!

Småponnyerna har kommit hem ifrån betet och nu är dem fint iordninggjorda inför vintern. Gigolo och jag ska jobba ihop 4 dagar i veckan sen i vår ska vi förhoppningsvis kanske kunna komma ut på en tävling eller kanske, två. haha Den ponnyn alltså, han är helt fantastisk! Rör sig som en guuud 🙂

Blä, måste fortsätta med tvätten nu. Kommer snart nya inlägg med bilder+film på hundar och hästar och lite till! haha

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

