Fredag

Nu väntas några dagars ledighet. På schemat idag står hästar och en himla massa telefonsamtal. Ingenting öpnnar nu förren vid kl 10 så jag sitter bara här och kollar tv och försöker vakna till? Känns som att jag inte sovit  på några dygn, men jag har sovit i 10 timmar!

Imorgon är det upp tidigt, hade tänkt hinna rida lite innan vi ska träna rallylydnad i ridhuset, det är bokat mellan 9-12 för dem som vill träna!  Hade hoppats på att man kan vara färdig med så mycket häst som möjligt så blir inte lördagen så lång, nu när vintern verkligen knackar på dörren och kylan kryper in i varje liten vrå vill jag vara ute SÅ LITE som möjligt då jag fryser så himla lätt. Hemma, inomhus just NU går jag med minst 2 byxor, alltså alltid underställ och sen något ytterligare typ som underkläder, underställ, t-shirt och tjocktröja och byxor, ett par vanliga strumpor och ett par raggsockar. Jag fryser, sitter mer än gärna under filten och har hundarna nära inpå. DET Är KALLT! haha

Hade fint allihopa 🙂 frys inte sönder nu ^^

DSC01596

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

