King

DSC01750Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar King. Det finns ingen som han, det ända man skulle önska mer utav honom är väll kanske arbetsvilja. Att vilja arbeta mera, men han är som dem flesta amstaffs, arbetar ändå mycket och bra. För duktig är han, bäst är han! Älskar min hund så mycket att det gör ont i mig, han är bäst.

Längtar dock efter en valp nu, så fruktansvärt mycket. En liten sötnos, som ska bita på saker, kissa inne och se allmänt söt ut och försöker komma undan precis allt med sitt söta uttryck. Saknar det, längtar så efter det. Har så mycket kärlek att ge, då det inte blir några barn, så får det helt enkelt bli hundar istället 😀 inget ledsna miner här inte, kan inte längta mer efter en ny valpis till min familj. Djuren är mitt liv, har alltid varit och kommit alltid att vara.  Jag älskar hur jag jobbar med grisarna dagarna i ända, hur dem irriterar mig och skadar mig(blåmärken i omgångar), hur stolt och glad jag blir när hästarna ÄNTLIGEN förstår det jag menar och hur vi kan stå och mysa i stallet i timmar. Hur jag och mina hundar kan gå ut i skogen och bara gå, sätta oss, titta ut och njuta. För såhär kommer mitt liv vara, resten av mitt liv kommer kretsa kring hundarna och hästarna. Kring djuren helt enkelt. Älskar detta, vill detta och hoppas på detta. DSC01751 DSC01754 DSC01755 DSC01769 DSC01770 DSC01771 DSC01772 DSC01773 DSC01774 DSC01778 DSC01802 DSC01803 DSC01839 DSC01840 DSC01844 DSC01845 DSC01846 DSC01847 DSC01848 DSC01849 DSC01850 DSC01851 DSC01852 DSC01853

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

