Sjukskriven

Det finns nog INGET som är så segt som att vara sjukskriven. Dem flesta vet nu att jag blev opererad i Måndags och jag trodde att jag skulle kunna börja jobba igen imorn(fredag), för doktorn sa till mig att åtminstone torsdag skulle jag vara hemma pga medecineringen. Imorgon är det sista dagen jag ska ta mina smärtstillande, så sen ska jag bara ta alvedon vid behov. Jag trodde helt ärligt jag skulle kunna jobba imorn för jag hade verkligen ställt in mig på det, men jag har fortfarande väldigt ont när jag har stått/gått mer än 30 min och då känner jag att jag kan inte jobba. För jobbet nu fre-sön är minst 6h varje dag och där är både gång, sittande, stående, dragande, lyftande och massa slitande så jag pratade med chefen idag och vi kom fram till att jag stannar hemma i helgen också. Så blir de jobb nästa vecka istället, riktigt blä med tanke på att jag är en person som är enormt aktiv HELA dagarna, varje dag och jag just nu, 4 hela dagar säng/sofflliggandes är väldigt konstigt och läskligt för mig. Kryper i hela min kropp! Det ända jag gjort idag är slagit in julklapparna. sen har jag bara kollat tv hela långa dagen, blä. haha

 

Jag längtar så tills jag får börja jobba igen, tills jag får köra till hästarna och rida min lilla 3 åring<3 och sitta på underbara Barbieguldlocksponnyn Lillan! åååååååååååååååååhhhhh, lääääääääääängtar såååååå! Så kanske Dansa är frisk i sitt ben ordentligt nu så jag kan börja skritta henne. haha

Fan, jag älskar hästarna. Älskar mina hundar, guuud vad jag längtar efter  en gård alltså. Längtar såå! ❤

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

