Hästar, hästarna, och hästisarna

Nej, jag bloggar inte så ofta som jag borde. Jag bloggar när jag har tid, orkar och oftast(haha) när jag har något vettigt att komma med.

IMAG0572Alla bilder har något att säga, alla bilder jag tar är låååångt ifrån bra. Men alla bilder har ju alltid något knasigt eller roligt minne. Bilden här på King tex, denhär bildjäveln är ju fin.. men den gjorde ju även så jag halkade på en sten, slog, ryggen, skrapade upp handen och benet, hamnade i vattnet med skor, vinterjacka och allt, mobilen tog sig ett bad och dog. Så fick de bli en ny telefon, haha tusan! Skitungen10Denhär bilden då, på min älskade Skitunge. Detta fotot är taget bara någon dag efter att hans nya familj hade bestämt sig för att det var just han som var deras nya drömponny. 4 år gammal, chockat hoppdomarn på 4-års championatet med sin enorma kapacitet och dessutom oändligt älskad av just MIG. Han har ju varit min sen han ut kom, sen han kom till världen har jag stått vid hans sida. Bråkat, myst, pysslat och tränat. Älskade ponny, min lilla skitunge. Skitungen+Louise=forever<3 skitungen7 skitungen5Dessa 2 bilder är på Skitungen är tagna när han var ute för första gången, endast 4 dagar gammal. Älskade han lika mycket då som jag gör idag och alltid kommer göra<3 Lillan2Lillan och jag på 4-års championat. Framridning och måttligt nervös är jag som sitter på. Men allting gick bra, hon skötte sig fin fint och det finns bara en barbieponny i hela världen och det är Lillan<3 IMAG0274 IMAG0313Nanis och King<3 miniFin, fina Mini på 4-årschampionatet, framridning. En ponny utöver det vanliga. Hennes gångarter DÖDAR! :D<3 IMG_7889 IMG_7989Kennel AeroKings valpar 2012 🙂 IMAG0135Efter MH:t så började King vilja kampa lite? mhh, knassthund ^^ IMAG0132Dansa har varit halt sen tidigt i våras 😦 riden i 2,5 rakt fram inför 4 års championatet! Trotts det fick hon gångartsdiplom och hade EEEEEN poäng ifrån hoppdiplom. JÄVLIGT bra jobbat ifrån Dansas sida för att ha gått endast 2,5 vecka INNAN ett livsviktigt championat som man bara får göra ENGÅNG i sitt liv. Då är där verkligen kvalité på ponnyjäkeln ^^ IMG0002 IMAG3611Mina mysbebisar, ibland blir dem myssugna 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

