OKEJ!

Hej, nu har jag varit dålig med uppdateringen igen. Mitt skit år 2012 forsätter med skit och följer med in i 2013, tror hela 2013 kommer bli lika jobbigt, rörigt och överjävligt som mina senaste år också varit. Ända sen 2010 har jag BARA HAFT OtuR med allt man kan tänka sig. Men vet ni vad? Jag ska försöka ääääääääännu hårdare 2013 för att det ska blir så bra det bara kan bli. 🙂

Jag älskar mitt jobb, även om det är skitigt, luktar förjävligt, är dammigt och man blir skadad VARENDA DAG så älskar jag mitt jobb. Jag har en fantastisk chef, underbara kollegor och grisarna är sååååååååååå söööööööööööööööööööööööötaaaa! ÄLSKAR DEM SMÅ LIVEN<3 jaaa, det är diarreigt, synd om djuren när dem är sjuka, massa bajs överallt, bitskador ifrån suggorna(gris mamma) och damm, damm, daaaammigt! Men jag trivs där, gillar det verkligen! men grisar är faktiskt något som jag ”bara” vill ha som hobby, alltså ha 2-3 suggor som grisar några gånger om året. Som man kan mysa med när man kommer hem ifrån jobbet osv.  Jag drömmer om något nytt, något mer. Nu, just nu finns det ett jobberbjudande som jag är såååååååååååå sugen på. Något som hade varit ovanligt och roligt, fortfarande med djur. Skulle aldrig kunna jobba med något annat än djur. Så sitter jag dr, ska skriva ett mejl.. skriva vad jag kan och vill, vad jag har för drömmar och förhoppningar. Mitt CV och vad jag kan göra just för deras företag. Så känner jag mig färdig, skrivit färdigt, läst det 100 gånger för att ingenting ska vara felstavat eller så. Så kommer mina nerver in, så vågar jag inte skicka iväg det. SÅ NU  ligger det i min utkorg och ligger.. suck. Men ja, ansökningstiden går ut 13 Januari så jag får väll fundera lite. Vi får se, hade varit så roligt. Men ändpp med blandade känslor, älskar mitt nuvarande jobb 🙂 ❤

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

