Tisdag, nej ONSDAG!

Hej hopp!

Har precis kommit hem ifrån bilprovningen och det gick såådär. En del grejer att fixa på bilen men inga stora eller dyra grejer sa han på bilprovningen. Skönt! Som vanligt förföljer min otur mig och fasten jag fått tid 8.40 så när klockan slog 9 så hade jag inte kommit in än. Men ut kom en snäll bilprovningsmänniska och jag fick komma in så dem kunde kolla min bil. Dem var jättetrevliga och när jag frågade mina dumma frågor så svarade dem alltid med en liten felling utav skämt ^^ haha

Idag snöar det igen och blåser ganska kallt och MYCKET, man vill inte vara ute om man inte är rejält påklädd. En som vart superglad imorse var King, han älskar ju snö och kyla. Han blir som galen! Rullar sig och springer omkring som en liten valp<3  Kenza och Nanis tycker inte om kylan, så himla frusna båda 2 så det är inte sant, påklädda till tusen och dem skakar så mycket dem fryser. Helt galet!

Dagen ser lite lugnt ut iallafall, de ska bara diskas och om jag orkar ska jag ta hand om min garderob ^^ Annars blir de nog bara soffhäng och mys emd mina älsklingar, jag har så mycket möten denhär veckan så det blev ledigt hela veckan. Har ganska mycket semester att ta ut så det blev såhär, NAJS 😀

ha en fin dag 🙂

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

