Torsdag

Guuuud vad jag älskar King, finns verkligen ingen som han. Så! Nu har jag fått de sagt haha
Har bara tagit det lugnt idag, hundarna är onormalt sega och trötta så dem har inte gjort någonting idag. Jag varken hörde eller såg någon utav hundarna förren vid 13 idag. Det måste ha varit den långa kvällsturen igår som tog så hårt haha. Det har varit enormt fint väder idag och tänka sig, har bara varit ute när hundarna behövt komma ut 🙂
Min dator har dummat sig ordentligt och jag behöver den verkligen juuust nu! Det är väll något virus, får försöka fixa så mycket som möjligt via telefonen.

image

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

