Anakin

Hela denhär veckan har gått något enormt långsamt! Massor med jobb på dagis+ säljarjobb, de har varit möta på bruks och massor med grejer som hänt, ändå har tiden nääästan stått stilla. Min sambo har sovit på precis som vanligt, han är dessutom sjukskriven just nu så han sover på dagarna också haha. Men någon som inte har kunnat sova är JAG! Natten mellan onsdag-torsdag var ju riktigt hemsk. 2h sömn, Torsdagen var dessutom min mest intensiva arbetsdag. Hela förmiddagen på dagiset för att sen vara säljare hela eftermiddagen och kvällen. Kan ju säga att jag var gaaanska trött i torsdagsnatt när jag kom hem 😉 Somnade dock lite bättre torsdagnatt, så där fick man några timmars sömn för på fredagen skulle vi upp till Götet och hämta hem våran nya familjemedlem!
Dagen började super, kom upp i tid, iväg i tid men sen gick det INTE så bra. haha Körde ordentligt fel, fick nästan inte plats på första färjan, hamnade bakom en gubbe som körde lååååångsamt! Så vi missade färjan ut till rörö 😦 så vi fick snällt vänta i 2h på nästa färja. Missade 10,15 färjan PRECIS! Bommen gick upp när vi körde in i ”rörö-fältet”. Så himla tråkigt!
När vi väl kom på rätt färja 2h senare så kan jag ju säga att jag var i.. ja, jag var ganska uppspelt och ville BARA komma fram och dit så vi äntligen kunde få pussa och krama om våran nya bebis. Färjturen kändes som en E-V-I-G-H-E-T!! Men väl framme och av ifrån båten så kunde jag inte hålla mig längre och körde nästan alldeles för fort för lilla Rörö.
Hoppa av bilen i farten och gick nervöst mot dörren, min underbara uppfödare Susanne(Kennel Firewoods) öppnade dörren och med ett stort leende så fick jag knappt fram ett hej, det var BARA Anakin som gällde. Kände mig ganska mycket som ett barn på julafton. Vilken lycka och vilken kärlek jag känner för denhär lilla krabaten, jag har inga barn själv men min kärlek till Anakin kan nog jämföras med den kärleken man har till sitt barn. Man ser inget annat, hör inget annat, behöver inget annat än just den lille krabaten som stapplar sig fram på något förstora tassar.

Hela vägen hem sov han, med undantag när vi skulle tanka och gå på toa själva. Då väckte vi honom så han kunde toa lite själv. Väl inne i bilen igen tog det bara någon minut för honom att lugna ner sig och tillslut somna igen! 6h i bil och han sover HELA vägen hem. Fantastiskt!
Natten har varit lugn och han har inte gjort någonting inne sen han kom till oss, han vaknade 5.30 imorse och då gick jag ut med honom. Då var han naturligtvis supernödig på alla dess vis. Men ingenting inne, allting ute! 😀 LITE STOLT MATTE! 😀 haha

Nu ska jag dock väcka mannen så han kan gå ut med alla 3 odjuren medan jag är och handlar lite go frukost! Trevlig helg på er alla och ha en fin lördag! 🙂

Första snuset

Första snuset

Andra snuset ;)

Andra snuset 😉

haha tredje snuset ;)

haha tredje snuset 😉

Hälsa på storebrossan också ju!

Hälsa på storebrossan också ju!

Allting var lika roligt samtidigt.

Allting var lika roligt samtidigt.

Men alltså! Detdära runt halsen gillar jag inte riktigt än!

Men alltså! Detdära runt halsen gillar jag inte riktigt än!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

