Lördag

hej hopp!

Vi har haft några enormt varma och soliga dagar, i Torsdags så va hela familjen på stranden för lite sol och bad. King hann som vanligt knappt ur bilen förren han drog som en IDIOT ner mot vattnet och skulle plumsa i. Anakin var väll lite mer skeptisk till det hela och Nanis stod som vanligt vad kanten och försökte busa med. Det ända som var minus med torsdagens sol och bad var väll att jag och Robin blev ENORMT solbrända och vi båda kan ju titulera oss som kokta kräftor. Men vi hade en enormt härlig dag och hundarna var supertrötta när vi kom hem.

Fredag blev första gången som Anakin lämnades hemma(dog med King och Nanis hemma också) då Robin åkte på fiskweekend och jag skulle jobba fram till 15,30. Hundarna var alltså ensamma ca 1h och jag hade bett Robin leka med King och Anakin ordentligt precis innan han skulle åka.
När jag kom hem så hade ingen olycka skett, alla 3 hundarna trängdes i Kings korg och dem var så trötta. Inget tuggande på mattes och husses grejer och jag kan ju säga att jag var grymt stolt! Det var bara ut med dem och tänka sig Anakin var både super kiss och super bajs haha. Så himla duktig<3

Idag lördag så ska vi nu till hästarna, därefter ska vi åka till hästtävlingar som är ca 15 min bort ifrån Simrishamn! Senare i efter middag ska vi faktiskt kolla på prinsess bröllopet, får passar på när sambon inte är hemma! 😀

Nu ligger jag som vanligt efter i planeringen, så får skriver mer sen.

IMG_0702

IMG_0540

IMG_0541

IMG_0544

IMG_0545

IMG_0549

IMG_0556

IMG_0560

IMG_0570

IMG_0571

IMG_0572

IMG_0596

IMG_0598

IMG_0599

IMG_0600

IMG_0620

IMG_0636

IMG_0664

IMG_0681

IMG_0683

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

