Fredag

Så har ännu en vecka gått med det lilla livet. Han är så enormt lättlärd att det nästan är löjligt! haha Men har stora förhoppningar på min lille kille, då King är så ”på i agilityn och inget annat” så får ju Anakin bli allt som inte King blev haha
Planer för Anakin:
Viltspårschampion
Lydnad minst LK1
Rallymästare
Utställningschampion
Agilitychampion
Kommer även köra WP med lille Anakin när åldern väl är inne 🙂 ❤

Jag hade inte samma planer för King och kommer aldrig att ha för han är så besatt av agility haha, men ska verkligen försöka ställa han lite mer.
Lilla Nanis får man spåra med när det är för varmt för någon annan, haha

IMAG5737

IMAG5761

IMAG5790

IMAG5840

IMAG5880

IMAG5884

IMAG5888

IMAG5899IMAG5896

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

