Söndag

Blä på denhär dagen. Var inplanerat hästar, agilityträning, jobb och slutligen en DW-runda. Men jag är så sjuk med min allergi idag så jag kan inte göra någonting. det är så att jag är JÄÄÄTTE allergisk mot gräs, de gör att jag mer eller mindre måste vara instängd på våren och sommaren(dem årstider jag älskar mest naturligtvis) med stängda dörrar och fönster. Vissa dagar är bättre och vissa dagar sämre, som idag. När jag BARA nyser, snörvlar och håller på.
Så hela min dag har spenderats med papper, säng och soffa med film och thé. Skit tråkigt!!

Ska gå ut en busrunda med voffarna sen så dem inte river stället här, haha. Näe, de är inte så farligt. men lite motion behöver dem varje dag 🙂

IMG0001

IMG0002

IMG0004

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

