Bröder? ;)

IMG_0884

IMG_0885

IMG_0886

haha det går inte EN ÄNDA DAG utan att King och Anakin ligger likadant eller myser på något enormt roligt eller gulligt sätt.
Igår var hela familjen i bäckhalladalen och gick en liten runda. King fick dra lite, Nanis gick bara och busa och Anakin varvade med sova, busa, gå med lite. King var måttligt trött igår när vi kom hem, Anakin och jag var bara hemma i ca 40 min sen var de ju valpkurs för våran del. A var som vanligt en riktig stjärna 😉 mohahaa

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bröder? ;)

  1. Karin B skriver:

    Så söta hundar!

Kommentera

