Fredag

Denhär veckan har verkligen varit rolig och kanske den mest krävande rent phsykiskt för just mig. Har inte tränat så mycket dogsen då jag jobbat SÅHÄÄÄR mycket hela tiden. Bara lite vardagslydnad, gå ”fint” i koppel och de gamla vanliga agilitytjatet, rallylydnadspetet och kontaktövningarna. Men hundarna har INTE klagat, massor med passivitet, lek&bus, miljö och socialträning har de blivit bara sådär då dem har varit med exakt överallt precis hela tiden denna vecka. När jag kommit hem vid 21-21.30 på kvällarna då har ju grabbarna varit uppe sen 5.30 så dem är ganska så nöjda när vi hoppar ur bilen på parkeringen och går in mot vårat hem<3 🙂

Denhär veckan har även varit rent allmänt jobbig för oss alla, sambon mot jobb hela veckan och HELA helgen, jag har varit på kontroll med magen i malmö+lite småärenden och massor med tankar som snurrat runt i mitt lilla annars så tomma huvud.

Men veckan har ju varit enorm possitiv också, förutom enormt mycket med jobb(money, moooney :D) så har det gått bra med alla hästarna denna veckan, jag har sålt lite grejor som jag har haft till salu ETT TAG nu, jag har hunnit träna, vara social med gamla hundkompisar<3 och sen hade man ju ett litet lyckorus genom hela veckan sen valpträffen på rörö i Söndags! Guud vilka fina foton och hundar, trevliga människor massa mys och roligt prat. Jag hade kunnat köra till rörö varje helg om man hade kunnat få sådant lyckorus som varade hela veckan alltid 🙂

BildBildBildBild

 

Bilderna är lånade utav Anakin’s uppfödare Susanne

http://www.kennel-firewoods.se

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

