Ädle springaren!

Ni som är vän med mig på facebook har ju sett mina uppdateringar om ”min ädle springare”. Han är inte MIN, men skulle jag inom en snar framtid få fast jobb så kommer han bli min. Han är uppfödd utav min faster och inriden, utbildad och visad/tävlad utav mig. Han är 4 år och på lördag ska jag visa honom på kvalitetsbedömning i Bollerup och jag håller alla tummar, fingrar och tår på att det kommer gå great! Denhär ponnyn är verkligen något speciellt, han är vääääldigt känslig, rädd och ängslig. Men Såfort matte(jag) kommer upp på ryggen så går han fram överallt<3 Han har fantastisk temprament och har hela livet framför sig.  Han är efter Verona’s BO-GI RP 134- Power Boy RP 112

 

Det är SVÅRT att både rida sin häst och fota samtidigt, men min kusin hoppade av sin häst precis när jag vart färdig och hon hade sett galoppen och ville ha några foton. Det fick hon! Här kommer ett galoppfoto på honom<3

Bild

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

