Senaste dagarna

Som man jobbar och står i 😉 jag är så himla duktig! haha
Idag väntar klipp utav hund, stallet och sedan lite jobb ikväll/eftermiddag. Igår så debuterade King i agililty ”PÅ RIKTIGT”, bruks hade en träningstävling i agility och King stressade runt som vanligt, men vart en stjärna på banan. Hade det inte varit för matte nervositet så hade det absolut gått bättre för det slutade med en DISK 😉 King skötte sig examplariskt och hade verkligen farten uppe. HAN ÄLSKAR JU TROTTS ALLT AGILITY PRECIS SOM JAG. Anakin fick en platsliggning och var duktig, han börjar förstå mer och mer att det är med matte man ska vara och det är han och jag som har roligt, inte roligt med alla andra.

Klippte lillbrossans lilla Sandy också i söndags, det gick bra. Duktigare än vanligt! Hon blir gärna stressad och enormt jobbig att försöka klippa.
IMG_8478

IMG_8483

IMG_8489

IMG_8494

IMG_8497

Vi har även Tyson på besök, då matte och husse är på semester i 2 veckor så bor han på kenneln med hans mamma och alla dem andra hundarna. Tyson var den jag igentligen ville behålla då han reda vid 6 veckors ålder såg väldigt lovande ut för utställning och tänk vad rätt vi hade! Han är enormt bra temprament(7 månader gammal)-bättre än sin mamma, wooho- travar enormt snyggt, har det perfekta ansiktet. Sen behöver han självklart växa i sin kropp. Men för att vara 7 månader är han enormt välutvecklad och snygg! Lätt att jobba med och jag hoppas väll litegrann att man kanske kan få honom utställd någongång 😉

IMG_8359

IMG_8370

IMG_8371

Försökt till att få fina foton på grabbarnagrus<3
IMG_8318

IMG_8319

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

