Saker och ting är inte..

..som man alltid tror. Eller nej, jag vet att saker och ting alltid inte är som dem ska.

 

Naiva människor tycker jag enormt synd om,

människor som litar på andra människor har det för jävla bra, dem vet inte om det bara.

Tänk att en toppen vecka kunde sjunka till veckans sämsta dag men samtidigt bästa dag på månader. Jag och Anakin ska åka till Norrköping imorn och vi ska spendera helgen där. Hoppas verkligen den får mig på andra tankar så man inte går och tänker en massa skit hela tiden. Livet är orättvist. Vissa människor har de lyckat hela tiden och andra(mig själv) har de kämpigt, kämpigt, drygt och kämpigt genom hela livet.

 

FAAAN vilken fantastiskt bra dag och vecka jag har haft men fyfaaaan vad jag hatar att jag ska ha så enorm otur HELA JÄVLA TIDEN.

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

