EN SÅNN JÄVLA DÅLIGA DAG !!!

‘Cause you’ll be in my heart
Yes, you’ll be in my heart
From this day on
Now and forever more

You’ll be in my heart
No matter what they say
You’ll be here in my heart, always

Gigolobus

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12671_485412241491541_1810798924_n

Gigolo

IMAG6113

IMAG6091

Inte nog med att jag skulle ha en RIKTIGT BRA DAG med pållarna och hundträning. Det blev INTE så, en utav mina cystor sprack och jag fick åka in akut så den kunde bli borttagen. Nu har jag blivit tvingad till att VILA och INTE STRESSA. Nej, okej. Då får jag väll göra det. Vill ju ändå vara kry och pigg till min första arbetsdag på måndag. Redan där var min dag förstörd och riktigt dålig.
När dagen inte kunde blir sämre så fick jag reda på att min ädle springare har blivit såld och det är 80mil BOOORT!!!!!!! Så de går liksom inte bara och ta en dag och köra iväg för att åka och hälsa på och pussa på älsklingen lite. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! Hur mycket otur, oflyt kan förfölja en människa? JAG VISSTE OM att när jag förra veckan hade en sådan bra vecka, med bra flyt och perfekt slut så VISSTE jag att det skulle komma ikapp. HADE JAG INTE RÄTT????! Alla säger att karma is a bitch och att efter regn kommer det solsken. Ja, de kanske stämmer. Men i mitt jävla idiotiska, urtrött, orättvisa liv så är det fan bara regn hela tiden. Skulle det komma lite solsken(kommer ju enormt sällan), så kommer det ju regn direkt och dubbelt upp.
ORÄTTVISA I VÄRLDEN!!!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

