Bangerz

Miley Cyrus. Numera ett väldigt känt namn för dem flesta. Jag har alltid älskat Miley, jag älskade henns från första stund när jag såg henne i Disney Chanels ”Hannah Montana”. Hon var rolig, duktig och kunde sjunga. Det var något speciellt med hennes amerikanska dialekt som jag fastnade för också. Jag personligen har alltid sått på hennes sida, alltid försvarat henne när andra sparkat på hennes musik eller hennes filmer. True MileyFAN ju, man står ju vid hennes sida vad hon än gör. Men jag vet inte om jag kan stå vid hennes sida nu när hon släppt hennes senaste album ”Bangerz”. Jag vet inte vad jag ska tro? Hon romantiserar ju öppet med droger och alkohol och som en offentlig person tycker jag INTE att det är okej längre. Nu är hon för mycket även för mig, jag ställer mig även frågan om hon faktiskt varit nykter/drogfri när hon skrivet materialet till den senaste plattan. Det är hemska innehållsfria texter och det med hennes djupa fantastiska röst utnyttjar hon inte alls rösten. Alltså vafan Miley?!?! helt ärligt, detta är det sämsta hon gjort någonsin. Fy skäms! Kom tillbaka när du inte håller på med droger, usch och fy!

Hon har NÅGRA guldkorn ändå på hennes senaste skiva, Maybe you’re right- är en power ballad som jag älskade direkt. Den är verkligen värd att lyssna in. Annars äre bara henne singelsläpp Wreckingball och We cant stop som är värde en plats på plattan. 3 låtar utav 16 möjliga. Sjukt dåligt ifrån en superstar som Miley Cyrus.
Miley

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bangerz

  1. Bianca skriver:

    älskar 4×4 och Wrecking ball. men resten är bara pinsam :/

  2. Jeannaz skriver:

    Haller med! Halsar en miley look a like 😛

Kommentera

