Taylor Swift

Taylor Swift är en artist som alldeles för många har missat. Hon är inte bara snygg att titta på, hon är begåvad och väldigt ”gullig” på alla sätt. Jag gillar inte Taylor heller för hennes musik, jag gillar henne just för denhär musikvideon. Den romantiska, förbjudna kärleken från förr ÄLSKAR jag. Som sagt jag gillar inte hennes musik precis, men den har vuxit på mig ordentligt dem senaste åren och nu kan jag sitta och lyssna på Taylor precis som när jag lyssnar på Fall out Boy, Crazyfists eller Pantera. Otroligt men väldigt sant. Countrynstilen som hon lägger in lite här och där i sina låtar älskar jag också med henne, det får henne till att få en bredare publik både i ålder och smak. Jag menar, jag som är enormt kräsen både med det ena och det andra gillar dehär. Då är det bra. Tyvärr har Taylor inte slagit igenom JÄTTEstort i Sverige men hon är ju enormt i USA och världskänd.

//Haha tusan, såg nu att jag råkat lägga upp en spelningslista. Men det är iallafall låten ”LOVE STORY” som jag skrivit om här.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Video | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

